Ticker

6/recent/ticker-posts

Honda 124 milyon dolar rüzgar tüneline harcadı!

Rüzgâr şu anda Honda’nın arkasında esiyor. Japon otomobil üreticisi son zamanlarda güçleniyor. Kamyon modeli Ridgeline, oldukça iddialı ve her zamankinden daha iyi.

Honda 124 milyon dolar rüzgar tüneline harcadı!

124 milyon dolarlık yeni rüzgar tüneli

Accord hala iyi bir sedan otomobili, Honda Civic Si inanılmaz bir FWD performansı sunarken, bazı tartışmalara rağmen insanlar Acura Integra‘yı o kadar da beklemiyor. Şimdi, markanın 124 milyon dolarlık yeni rüzgâr tünelinin açılışıyla birlikte rüzgâr da Honda’nın arkasında artık.

Honda 124 milyon dolar rüzgar tüneline harcadı!

Bu multi-milyon dolarlık fanın amacı, Honda’ya göre “Honda ve Acura ürünlerinin yanı sıra şirketin yarış araçları için yeni bir geliştirme testi yetenekleri çağını” başlatmak. Bulunduğu tesisin adı, Ohio’daki Honda Otomotiv Laboratuvarları. Tünelin kendisi şimdilik isimsiz. Ancak Honda, dünyanın en gelişmiş rüzgâr tüneli olduğunu ve üç ayrı işlevi olduğunu iddia ediyor: aerodinamik, aero Akustik ve yarış.

Tünel 192 mil/saat hıza kadar

Her şeye rağmen Honda, rüzgâr tünelini barındıran yeni tesisinin, şirketin yakıt tasarruflu ve sürüşü eğlenceli araçlara olan bağlılığını güçlendirmesine yardımcı olacağını söylüyor.

Bu, Honda’nın nazikçe sağladığı bazı özellikler ile birlikte dünyanın en gelişmiş rüzgâr tüneli olmasını sağlıyor. Tünel 192 mil/saat hıza kadar rüzgâr esme kapasitesine sahip ve daha fazla yaya aracının test edilmesi için kullanılabilecek beş bantlı bir döner yol sistemi sunuyor. Hızlı araçlar için Honda, IndyCars‘ı ve Acura NSX gibi performans arabalarını test etmek için kullanabilecekleri tek bir geniş kayış sistemine de sahip. Aero Akustik, bir atmosferde bir sesin üretilmesi ve yayılmasının incelenmesi olarak tanımlanıyor.

Bilgisayar Çağı Viktorya Döneminde mi başladı?

Yorum Gönder

0 Yorumlar